Ontdek onze diensten als syndicus 



Vraag naar de mogelijkheden
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop
  • Titel dia

    Schrijf uw onderschrift hier
    Knop

WAT KAN MAX BEHEER VOOR U BETEKENEN ALS syndicus?



Bent u samen met enkele mede-eigenaars de eigenaar van een bedrijfspand, appartement, kantoor, garage, assistentiewoning, bedrijfsterrein, winkelcentrum of parkeergarage? Dan wordt het opstellen van een goed doordacht contract nog net iets ingewikkelder. U bevindt zich dan in een onverdeeldheid waardoor het wettelijk verplicht is om bijstand te vragen aan een syndicus, zelfs al bezit u maar twee gebouwen of panden.

  • Lees verder

    In dat geval moet u absoluut eens een beroep doen op ons want als erkend en ervaren syndicus streven wij ernaar om het samenleven in een mede-eigendom zo soepel en correct mogelijk te laten verlopen. Zo helpen wij bij het beheer van de gemeenschappelijke delen van het gebouw waaronder de hal, trappen, tuinen, liften, daken, eventuele aanbouwingen, etc. Als syndicus zorgen wij er ook voor dat het onderhoud en het beheer van het gebouw uitgevoerd wordt zoals het oorspronkelijk afgesproken werd. Vervolgens zorgen wij als professionele rentmeester ook voor het financieel- en zakelijk beheer van uw onroerende goederen.


    Max Beheer is erkend door het Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars (BIV) en dankzij regelmatige scholing en bijscholing, zijn wij altijd op de hoogte van de steeds veranderende wetgeving. Wij staan u niet alleen bij op vlak van de meer technische kant van vastgoed, maar ook op juridisch- en administratief vlak kunt u op ons rekenen. Zo vertegenwoordigen wij u als u verwikkeld raakt in legale- , finaciële- en administratieve kwesties. Ook nemen wij uw administratie, zoals de verrekening van de kosten en het opmaken van correcte afrekeningen, onder handen. 

FINANCIEEL BEHEER

Wat houdt dit in bij max beheer?

Het bijhouden van de residentie-boekhouding, hetgeen inhoudt:

  • Verdeling van de kosten over de mede-eigenaars volgens de basisakte
  • Opvraging van de provisies teneinde een werkingskapitaal samen te stellen
  • Controle der facturen en betalen van de gemeenschappelijke rekeningen.
  • Het jaarlijks opmaken van een kostenraming
  • Het voeren van een dubbele boekhouding.
  • Invorderen van de verschuldigde bedragen.
  • Opmaken van een jaarlijks financieel rapport/eindafrekening


ad

administratief beheer

Wat houdt het administratief beheer in?


  • Het organiseren en voorbereiden van de algemene vergadering
  • Het opstellen van de notulen van deze algemene vergadering
  • Het uitvoeren en laten uitvoeren van de beslissingen van de algemene vergadering
  • Het vertegenwoordigen van de mede-eigenaars (bv. bij het afsluiten van overeenkomsten)
  • Het beheer en het opvolgen van verzekeringsovereenkomsten en/of eventuele schadedossiers
  • De uitvoering van de algemene administratie m.b.t. de mede-eigendom
  • Kortom, we nemen de zorgen omtrent uw gebouw volledig van u over.


ad

Technisch Beheer

Wat houdt het technisch beheer in?

 
Dit omvat het toezicht op het gebouw en het laten uitvoeren van noodzakelijke werken.
  • - Instandhouding van het gemeenschappelijk patrimonium.
  • - Regelmatig nazicht van de technische installaties.
  • - Melden aan de mede-eigenaars van noodzakelijke werken/herstellingen.

Uiteraard zijn wij steeds bereikbaar indien zich tussentijds problemen zouden stellen. Wij hebben met diverse firma’s een zeer goede samenwerking, zodat problemen steeds binnen zeer korte tijd kunnen verholpen worden. Dit gebeurt steeds in overleg met de mede-eigenaars en volgens de afspraken met de Algemene Vergadering.

HUUR EEN VAN DEZE PRACHTIGE PANDEN

Verkiest u liever huren in plaats van kopen? Dan bent u bij Max Beheer aan het juiste adres. Wij verzamelen voor u de beste panden die momenteel te huur staan. 

Bekijk ons aanbod

overschakelen van syndicus

Neem contact op
Share by: